مدیر خدمات پس از فروش هیوندای در ایران خبر داد:

ارائه خدمات استاندارد برای خودروهای هیوندای در سراسر کشور



خدمات پس از فروش استاندارد برای دارندگان خودروهای هیوندای در سراسر کشور از سوی شرکت تجارت بین المللی و پشتیبانی کرمان خودرو(KTL) ارائه می شود.


  

علیرضا عرفان مدیر خدمات پس از فروش نماینده رسمی هیوندای در ایران، در گفت وگو با خبرنگار پرشین خودرو، با بیان این مطلب، هدف از اجرای طرح سرویس کلینیک پاییز پاک را ارائه خدمات استاندارد به مشتریان قبل از شروع فصل سرما و اطمینان از سلامت و ایمنی خودروها در زمان بارندگی و برودت هوا اعلام کرد.

وی اضافه کرد: همچنین با اجرای طرح مذکور به دنبال معرفی بیشتر این شرکت به عنوان تنها نماینده رسمی و ارائه خدمات به تمام خودروهای سواری هیوندای در ایران نیز هستیم.


مدیر خدمات پس از فروش شرکت تجارت بین المللی و پشتیبانی کرمان خودرو(KTL)، در خصوص اینکه با توجه به شرایط بازار قطعات یدکی خودرو و مشکلات این حوزه طرح های این چنینی افزایش پیدا خواهد کرد یا خیر؟ تصریح کرد: واحد قطعات شرکت KTL با برنامه ریزی مناسب و بررسی میزان تقاضا اقدام به سفارش گذاری قطعات می کند لذا مشکلی در تامین قطعات وجود ندارد و مطابق برنامه ریزی واحد خدمات پس از فروش، طرح های سرویس کلینیک در بازه های از قبل مشخص شده اجرا خواهد شد.

عرفان، در خصوص مزایای حضور دارندگان و مالکان خودروهای هیوندای در طرح های این چنینی متذکر شد: در طرح های رسمی خدمات، بازدید خودرو و مشخص شدن عیوب احتمالی که از دیدگاه مشتریان پنهان بوده و امکان وارد شدن خسارت به خودرو و یا به خطر افتادن ایمنی سرنشینان وجود داشته است مشخص می شود و انجام خدمات خودرو با پرداخت هزینه های کمتر انجام می شود.

وی با اشاره به اینکه اطلاعات دقیقی از تعداد خودروهای هیوندای در کشور وجود ندارد اما تخمین زده می شود که حدود ۱۲۵ هزار دستگاه انواع محصول هیوندای در تردد وجود داشته باشد، پیش بینی کرد که افزون بر ۱۰ درصد خودروهای مذکور در طرح سرویس کلینیک پاییز پاک کی.تی.ال حضور یابند.

مدیر خدمات پس از فروش تنها نماینده رسمی هیوندای در ایران با توجه به نگاه برخی مالکان خودروهای وارداتی به استفاده از خدمات استاندارد در نمایندگی های مجاز، اظهار کرد: متاسفانه دیدگاه برخی مشتریان از انجام سرویس، فقط تعویض روغن موتور و فیلتر است که در تمامی مراکز سطح شهر قابل دسترس بوده و در نتیجه هزینه پرداختی ایشان کمتر می باشد اما در اصل کنترل بخش های مختلف خودرو با عنوان سرویس های ادواری در اثر سالها بررسی و تحقیقات شرکت هیوندای به منظور افزایش طول عمر خودرو و کاهش خرابی ها در نمایندگی های مجاز انجام می شود که قطعا هزینه در کوتاه مدت بیشتر خواهد بود.

عرفان، از اتخاذ تدابیری همچون استفاده از قطعات اصلی، خدمات استاندارد، ضمانت خدمات و قطعات ارائه شده در نمایندگیهای مجاز این شرکت برای افزایش رغبت مالکان خودروهای هیوندای به منظور کسب خدمات در شبکه این شرکت خبر داد.

مدیر خدمات پس از فروش شرکت تجارت بین المللی و پشتیبانی کرمان خودرو(KTL)، در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر 48 نمایندگی این شرکت در 24 استان کشور به مالکان خودروهای هیوندای خدمات استاندارد ارائه می دهند.

 



1399/07/27 14:40*آرشیو*

 
Copyright © I.R.IRAN OMEGA SOFTWARE SHAFAGH

کليه حقوق خبری و تصويری سايت متعلق به شرکت امگا نرم افزار شفق می باشد.